Doe mee

Wil je meedoen met GroenLinks Heerhugowaard? Dat kan. Sluit je nu aan bij onze beweging. Verandering komt van ons. Van al de kleinere en grotere dingen die we doen. Samen kunnen we de verandering zijn die we willen zien. Onze gemeente is wat wij er van maken. Lees hieronder wat je kunt doen.

• Activiteiten

Er staan altijd leuke en interessante activiteiten op onze agenda, zoals politieke cafés, trainingen en debatten.

• Campagneteam

Duizende mensen door heel nederland meldden zich al aan als vrijwilliger voor GroenLinks. Sluit je ook aan bij onze beweging!

Na aanmelding nemen wij contact met je op en ontvang je een mail waarin staat wat je allemaal kunt doen om bij te dragen.

De komende tijd gaan we regelmatig langs de deuren in Heerhugowaard om te luisteren naar de wensen en zorgen van bewoners. Behalve dat campagne voeren erg nuttig is, is het ook erg leuk!

Op dit moment zijn wij op zoek naar:

- Digitaal Media Manager

- Campagneleider

- Voorzitter afdelingsbestuur

- Algemeen bestuurslid afdelingsbestuur

Niet zo actief of nog geen lid?

• Doneer

Met jouw hulp kunnen we de ambities van GroenLinks waarmaken. Een groen en duurzaam Rotterdam waar we oog hebben voor iedereen. Steun ons met een bijdrage.

• Word lid

Ben je nog geen lid? Zet dan de volgende stap en word lid van GroenLinks.

GroenLinks zit gelukkig in de lift. zowel Lokaal als in de Provinciale Staten, in de Eerste, Tweede Kamer en Europese Parlement doen we mee. Het gaat goed in de peilingen, maar wij beseffen dat het tij snel kan keren als het even wat minder gaat. Hoe persoonlijk de politiek ook is geworden, uiteindelijk gaat het om de inhoud. Als we Nederland willen veranderen, hebben we een koerswijziging nodig, een radicaal perspectief voor een eerlijker land. Wij willen met progressieve partijen een alternatief zijn voor het rechtse populisme. Het belangrijkste dat daar nodig voor is: zelfvertrouwen. Als we elkaar als progressieve partijen vasthouden na de verkiezingen, vormen wij het hart van zowel lokaal, provinciaal als landelijk. Dan gaan we welvaart samen maken en samen delen. Wilt u zich inzetten voor een betere toekomst? Geef u dan nu op als vrijwilliger!

GroenLinks Heerhugowaard is een partij voor en door burgers uit uw straat, wijk, gemeente. Samen proberen we het leefklimaat steeds aangenamer te maken. Niet elders maar juist hier, uw eigen leefomgeving. Wilt u ons helpen hieraan te werken? Geef u dan nu op als vrijwilliger!

U kunt u aanmelden via Heerhugowaard@groenlinks.nl