Foutmelding

De opgevraagde pagina bestaat helaas niet.

Pagina niet gevonden

Zoekresultaten

1. GroenLinks nieuws uit de provincie

GroenLinks wil haar leden, haar volgers en haar sympathisanten atijd en overal informeren over de ontwikkelingen binnen de partij, want we doen als GroenLinks een hele hoop. Net als in de Tweede en Eerste Kamer en Europa werkt onze beweging hard aan onze idealen en maken we alles een beetje groener, duurzamer, eerlijker en socialer. En omdat we zowel Heerhugowaarders als Noord Hollanders zijn zal GroenLinks Heerhugowaard af en toe ook een rubriek "Nieuws uit de provincie" schrijven op de haar website. want mooi werk moet gezien worden!

2. Verkiezingsprogramma 2018-2022

GroenLinks staat voor verandering. Wij staan voor een nieuwe manier van politiek bedrijven. Voor een politiek waarin niet de winst op korte termijn centraal staat, maar ons gemeenschappelijke belang op de lange termijn. Wij staan voor eerlijk delen in plaats van hardvochtig bezuinigen. Wij staan voor verbinding, vertrouwen en hoop, in plaats van verdeeldheid, en we kijken verder dan de tunnelvisie stem 21 maart GROENLINKS!

3. Schoonmaken met persoonlijke boodschap

Nog 6 dagen te gaan en dan mogen we weer naar de stembus. Want dan kan iedereen weer stemmen voor de gemeenteraadsverkiezingen. Dan liggen er weer overal  flyers en gadgets op straat. Vijf partijen in Noord Holland  van GroenLinks gaan dit helemaal anders aanpakken!.

4. Stem 21 maart TEGEN de SLEEPWET

Op 21 maart is het referendum over de Wet op de inlichtingen- en veiligheidsdiensten, ook wel Sleepwet genoemd. GroenLinks is tegen een wet waardoor geheime diensten een sleepnet kunnen inzetten en onschuldige mensen in groten getale af kunnen tappen. Zo mogen ze in een wijk waar een verdacht persoon woont, ook alle niet- verdachte burgers in die wijk afluisteren. Ook kunnen onderschepte gegevens nu worden gedeeld met buitenlandse geheime diensten, zoals die van Turkije of de VS. Zelfs zonder dat onze diensten weten wat ze precies weggeven.

5. GroenLinks nieuws uit de provincie

6. Start van gemeenteraads verkiezingen

In het kader van de verkiezingscampagne gaat GroenLinks de straat op. In een groot deel van onze gemeente gaan we huis aan huis aanbellen met de vraag om op GroenLinks te stemmen bij de komende verkiezingen.

7. Alle lichten staan op groen, GroenLinks is klaar voor de campagne

Gisteravond is tijdens de ALV Algemene ledenvergadering de kandidatenlijst gemeenteraadsverkiezingen 2018 bekend gemaakt. De leden hebben de voordracht van de kandidatencommissie vrijwel geheel overgenomen. Afdelingvoorzitter en kandidaat Roy Korbijn is enthousiast: “Ik ben ervan overtuigd dat wij met deze sterke kandidatenlijst, een mix van ervaring en nieuwe gezichten, diverse achtergronden en deskundigheden, weer een uitstekende GroenLinks fractie in de raad gaan neerzetten."

8. Algemene ledenvergadering 12 december

De leden van GroenLinks in Heerhugowaard zijn bij deze uitgenodigd voor een Algemene Ledenvergadering (ALV) op Dinsdag 12 december 2017 bij wijkcentrum De Horst Voorafgaand aan de ALV is er gelegenheid voor (nieuwe) leden om kennis te maken met GroenLinks Heerhugowaard. Wees welkom!

9. GroenLinks nieuws uit de provincie