Foutmelding

De opgevraagde pagina bestaat helaas niet.

Pagina niet gevonden

Zoekresultaten

1. Wachten is geen optie!

Lange wachtlijsten in de GGZ zijn onacceptabel en er moet een gezamenlijke regionale aanpak komen om ze tegen te gaan. Na vele verhalen van medewerkers die werken in de zorg te hebben gehoord, vindt DWARS Noord-Holland Noord dat het anders moet. In de regio horen wij over lange wachtlijsten, weinig zorg op maat en een stop op GGZ-behandelingen. GGZ-behandelingen kunnen door te weinig hulpverlening niet plaatsvinden. Daarom komt DWARS in actie. Mensen die zorg nodig hebben zouden hier niet zo lang op moeten wachten. Wachten is geen optie!

2. GroenLinks Heerhugowaard zoekt jou!

GroenLinks Heerhugowaard is de groenste en duurzaamste partij van Heerhugowaard en jij hebt de kans om in het bestuur te zitten. Solliciteer nu! Heb je toch nog vragen? Hieronder staan veel gestelde vragen mét antwoorden.

3. Is Heerhugowaard privacy-proof?

Respect my privacy

Commissie lid Roy Korbijn heeft namens de fractie van GroenLinks vragen gesteld aan het College over de ingetreden AVG wetgeving die per 25 mei 2018 is de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) van toepassing is geworden. Dat betekent dat er vanaf die datum dezelfde privacywetgeving geldt in de hele Europese Unie. Vanaf die datum zijn ook gemeenten wettelijk verplicht om aan de nieuwe privacyregels te voldoen en een aantal verplichte maatregelen te treffen.

4. GroenLinks jongeren komen lokaal in actie!

Het is een moeilijk onderwerp voor politieke partijen, hoe krijgen we de inwoners en vooral jongeren betrokken bij de politiek?  Daar geven de GroenLinks jongeren graag antwoord op. Zowel in woorden als in daden want vanaf heden heeft GroenLinks in de provincie Noord Holland Noord een groepje jongeren die actief is. Het idee kwam van de 17-jarige Alkmaarse Verena Längin. Deze jonge dame is de politiek ingegaan omdat ze vindt dat het anders kan en anders moet. Iedereen heeft een mening en iedereen wilt die mening laten horen. "Ik vind het belangrijk dat de mening van jongeren gehoord wordt door de politiek omdat jongeren onze toekomst zijn en  jongeren best wel wat te zeggen hebben. Ik vind het belangrijk dat we zuinig omgaan met de wereld. Ik wil leven in een samenleving waarin het niet uitmaakt wie je bent of wie je wilt zijn. Iedereen is uniek, anders op zijn eigen manier en dat moeten we respecteren van elkaar.”

5. GroenLinks nieuws uit de provincie

GroenLinks wil haar leden, haar volgers en haar sympathisanten atijd en overal informeren over de ontwikkelingen binnen de partij, want we doen als GroenLinks een hele hoop. Net als in de Tweede en Eerste Kamer en Europa werkt onze beweging hard aan onze idealen en maken we alles een beetje groener, duurzamer, eerlijker en socialer. En omdat we zowel Heerhugowaarders als Noord Hollanders zijn zal GroenLinks Heerhugowaard af en toe ook een rubriek "Nieuws uit de provincie" schrijven op de haar website. want mooi werk moet gezien worden!

6. GroenLinks nieuws uit de provincie

7. GroenLinks nieuws uit de provincie

8. GroenLinks presenteert haar concept verkiezingsprogramma ‘Voorbij de tunnelvisie’

Vandaag presenteert GroenLinks Heerhugowaard het conceptverkiezingsprogramma ‘Voorbij de tunnelvisie’. In het programma staan eerlijk delen, gezonde lucht en een duurzame toekomst centraal. Partijvoorzitter Roy Korbijn: “Landelijk ging GroenLinks de verkiezingen in met het motto ‘wij gaan Nederland veranderen’. In Heerhugowaard laten we als eerste partij zien dat het echt anders kan. Die verandering gaan we met dezelfde daadkracht doorzetten. De groei van de gemeente vraagt daar ook om.”

9. GroenLinks nieuws uit de provincie

Nieuwsbrief

10. Algemene ledenvergadering 27 maart 2017

Op maandagavond 27 maart om 19.30 uur organiseert het bestuur van GroenLinks Noord-Holland een buitengewone algemene ledenvergadering in Wijkcentrum de Horst (Van Eedenstraat 5, 1702 ES Heerhugowaard).