Foutmelding

De opgevraagde pagina bestaat helaas niet.

Pagina niet gevonden

Zoekresultaten

1. GroenLinks nieuws uit de provincie

GroenLinks wil haar leden, haar volgers en haar sympathisanten atijd en overal informeren over de ontwikkelingen binnen de partij, want we doen als GroenLinks een hele hoop. Net als in de Tweede en Eerste Kamer en Europa werkt onze beweging hard aan onze idealen en maken we alles een beetje groener, duurzamer, eerlijker en socialer. En omdat we zowel Heerhugowaarders als Noord Hollanders zijn zal GroenLinks Heerhugowaard af en toe ook een rubriek "Nieuws uit de provincie" schrijven op de haar website. want mooi werk moet gezien worden!

2. GroenLinks nieuws uit de provincie

3. GroenLinks nieuws uit de provincie

4. GroenLinks presenteert haar concept verkiezingsprogramma ‘Voorbij de tunnelvisie’

Vandaag presenteert GroenLinks Heerhugowaard het conceptverkiezingsprogramma ‘Voorbij de tunnelvisie’. In het programma staan eerlijk delen, gezonde lucht en een duurzame toekomst centraal. Partijvoorzitter Roy Korbijn: “Landelijk ging GroenLinks de verkiezingen in met het motto ‘wij gaan Nederland veranderen’. In Heerhugowaard laten we als eerste partij zien dat het echt anders kan. Die verandering gaan we met dezelfde daadkracht doorzetten. De groei van de gemeente vraagt daar ook om.”

5. GroenLinks nieuws uit de provincie

Nieuwsbrief

6. Algemene ledenvergadering 27 maart 2017

Op maandagavond 27 maart om 19.30 uur organiseert het bestuur van GroenLinks Noord-Holland een buitengewone algemene ledenvergadering in Wijkcentrum de Horst (Van Eedenstraat 5, 1702 ES Heerhugowaard).

7. GroenLinks Heerhugowaard zoekt kandidaat raadsleden

Na een fantastische uitslag voor GroenLinks bij de landelijke verkiezingen gaan we door! Voor de lokale afdeling GroenLinks zoeken we duurzame kandidaten die het tijd vinden voor verandering en daar op lokaal niveau vorm aan willen geven. We zijn op zoek naar kandidaten voor de fractie van GroenLinks voor de volgende raadsperiode.

8. Roy Korbijn (24) gekozen tot voorzitter van GroenLinks Heerhugowaard

Afgelopen maandag hebben de leden van GroenLinks Heerhugowaard Roy Korbijn unaniem verkozen tot nieuwe voorzitter tijdens de Algemene Ledenvergadering. De afdeling geeft hiermee de aftrap voor een vernieuwende beweging met het blik op de toekomst. De komende maanden zullen in het teken staan van het schrijven van een verkiezingsprogramma, het werven van kandidaten voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2018 en de campagne.

9. GroenLinks gaat door ondanks overstap Schoemaker

GroenLinks werd begin dit jaar compleet verrast door het nieuws dat fractievoorzitter René Schoemaker overstapte naar de Heerhugowaardse Onafhankelijke Partij. Deze stap heeft hij genomen zonder overleg, en met medeneming van de GroenLinks zetel. Dit in directe tegenspraak met de afspraken die eerder zijn gemaakt dat men bij vertrek gewoon de zetel doorgeeft aan een volgende kandidaat op de lijst. Na zijn mededeling zijn er op initiatief van het provinciaal- en landelijk partijbestuur gesprekken gevoerd met Schoemaker, maar hij bleek niet open te staan voor een oplossing.

10. De week van GroenLinks - 7 februari 2016

Bijzondere weken waren het voor GroenLinks Heerhugowaard. De Strategienota Duurzaam Heerhugowaard werd eindelijk behandeld, meerdere moties van GroenLinks werden aangenomen en worden dus uitgevoerd door het college en de behandeling van de Kadernota Alcohol en Drugs ging niet door, maar daar gaan we hier wel even nog op in.